Kargo ile Ücretsiz Teknik Servis Hizmeti

Değerli Müşterimiz,

Sizin için en kaliteli ürünleri üretip sizlerin kullanımına sunmanın yanında size en iyi hizmeti vermek MirKraft’ın ana prensibidir. Bu sebeple ürünlerimizle ilgili problemleri en hızlı şekilde çözmek için internet adresimizde ki erişim formalarının yanı sıra, Tüketici Danışma Hattımızı ve Whatsapp iletişim hattımızı kullanarak bize istek ve görüşlerinizi belirtebilirsiniz.

Tüketici Danışma Hattımızı ,Whatsapp iletişim hattımızı ve e-mail adresimizi;

Hafta içi her gün 09.30-17.00 saatleri arasında arayabilir; istek, öneri ve şikayetlerinizi firmamıza iletebilirsiniz.

Tüketicinin Dikkatine:

  • Ürünlerimizle ilgili hizmetleri tam olarak alabilmek için aşağıdaki önerilere uymanızı rica ederiz:
  • Ürün aldığınızda Garanti Belgesini mutlaka yetkili satıcınıza onaylattırınız. İnternet üzerinden aldığınız ürünleri barkodlarını okutarak ürün kayıt sayfamıza girerek kayıt yapmanızı önemle rica ederiz.
  • Lütfen Ürünlerimizi kullanmadan önce kullanma kılavuzunu okuyarak belirtilen hususlara dikkat ederek kullanınız.

Tüketicinin Dikkatine:

  • Ürünlerimizle ilgili hizmetleri tam olarak alabilmek için aşağıdaki önerilere uymanızı rica ederiz:
  • Ürün aldığınızda Garanti Belgesini mutlaka yetkili satıcınıza onaylattırınız. İnternet üzerinden aldığınız ürünleri barkodlarını okutarak ürün kayıt sayfamıza girerek kayıt yapmanızı önemle rica ederiz.
  • Lütfen Ürünlerimizi kullanmadan önce kullanma kılavuzunu okuyarak belirtilen hususlara dikkat ederek kullanınız.
KARGO İLE ÜCRETSİZ
TEKNİK SERVİS
HİZMETİ
20 GÜNDE
TESLİMAT
GARANTİSİ

Ürününüzle ilgili hizmet talebiniz olduğunda yukarıdaki telefon numarasından, Tüketici Danışma Hattına başvurunuz.

Garantiden doğan hakların kullanılması ile ilgili olarak çıkabilecek uyuşmazlıklarda yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine başvurabilirsiniz.

Ayrıca, malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 11 inci maddesinde yer alan;

      a – Sözleşmeden dönme,
      b – Satış bedelinden indirim isteme,
      c – Ücretsiz onarılmasını isteme,
      d – Satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme, haklarından birini kullanabilirsiniz.
Kargo ile Teknik Servis kampanyamız dahilinde MNG Kargo Firması ile iş birliği içerisindeyiz. Tüketicimiz tarafından satın alınan ürünün fiyatı ne olursa olsun, tüketicimiz ürün ile ilgili garanti kapsamına giren herhangi bir problem yaşadığından, 08503083901 Tüketici Danışma Hattımızı ya da 08503083901 numaralı Whatsapp İletişim Hattımızı araması ve yönlendirmelere uyması yeterlidir. Bu süreçten sonra ürününüzü en yakın MNG kargo şubesine giderek firmamıza ait 625903285 nolu hesap numarası üzerinden gönderebilir ve 20 iş günü içerisinde çalışır vaziyette aynı kargo şubesine giderek ürününüzü teslim alabilirsiniz.20 iş günü içerisinde sorunu çözülmeyen ürünler ise, yenisi, eş değeri ve/veya bir üst modeli ile değiştirilmektedir. Tüm bu süreçte Tüketicilerimizden hiçbir ücret talep edilmemektedir.

Ürünün servis garanti süresi, MNG Kargo ürünü MirKraft Fabrikası’na teslim edildikten sonra başlar.